!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Felanmälan

Om du har problem med något i din lägenhet, ser/upptäcker du något fel i trappuppgången eller någon annanstans i föreningens lokaler/utemiljö, felanmäl då detta till Riksbyggen!

Riksbyggen arbetar för att åtgärda felen så snart som möjligt!

Så här felanmäler du:

Ring Dag&Natt 0771-860 860 (lokalsamtalstaxa)

eller

Felanmäl via www.riksbyggen.se

Riksbyggen har öppet dygnet runt och du kan kontakta dem om allt som rör boendet; både felanmälningar och frågor om avgiftsbetalning, parkeringar etc.

Felanmälan huvudsäkring

OBS! Om din felanmälan gäller huvudsäkringen till lägenheten, kontakta styrelsen - flera av styrelsemedlemmarna har nyckel till elcentralerna. Se telefonlistan i trapphuset.

Anmäl hellre en gång för mycket än en gång för lite! Vi vill att boendemiljön ska vara den bästa för våra medlemmar. Ta ditt ansvar och hjälp oss alla att få en ännu bättre och trivsammare förening.

Internet via Bredband2

Vid driftstörningar på Internetaccessen går det utmärkt att direkt kontakta vår leverantör Bredband2.
http://www.bredband2.com/kundtjanst/privat/ 

Telefonsupporten har nummer 0770-811 000.

Digital-TV via ComHem

Har du problem med TV-tjänsten kontaktar du ComHem
på 0771-55 00 00.